יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

והעולם שותק

מאת: עמוס גבירץ

   הצפיה בסרט "בילעין", מוצאי שבת, 11.8.2012 (ערוץ 8, 22:00) הייתה קשה. רואים איך חיילי צה"ל עוסקים בשוד קרקעות! הדברים מגיעים עד לרצח מפגינים לא אלימים, שאינם מסכנים את החיילים!
   כמובן, אין שום סיכוי שהמשטרה תגן על התושבים מפני שודדי אדמותיהם. וכמובן שהצבא לא יגן על התושבים מפני שודדי אדמותיהם. שוטרי וחיילי הכיבוש הם שמבצעים את מעשי השוד האלה. וכמובן אף אחד לא יעמיד לדין אותם או את שולחיהם על ביצוע מעשי השוד האלה! וזו המשמעות המיוחדת של הכיבוש הישראלי בגדה המערבית: בהבדל מכיבוש דרום לבנון, שם לא היו לישראל שאיפות טריטוריאליות, בגדה המערבית שולחים את צה"ל לשדוד קרקעות. יש לדעת שהיום יותר מ-50% מאדמות הגדה המערבית נמצאים בידיים ישראליות! אף אחד לא ויתר על אדמתו מרצון. הכל נלקח בכוח ורמייה.
   איזו שטיפת מוח צריך לעבור צעיר ישראלי, שאמרו לו שהוא הולך לצבא כדי לשמור על ביטחון המדינה ואזרחיה, וכאשר שולחים אותו לעסוק בשוד הוא אינו רואה ואינו מבין זאת. איזו שטיפת מוח עברו אזרחי ישראל שאינם רואים ואינם מבינים זאת. הרי אילו העז מישהו לעשות לנו את מה שמעולל צה"ל לפלסטינים, היינו מרימים שמים וארץ במחאה על הפשעים האנטישמיים המבוצעים נגדנו! והרי מדובר בבני אדם שכל פשעם הוא שאינם יהודים, ושהם חיים באזורים שישראל חומדת לעצמה.
   והנה יש מעט ישראלים ואזרחים של מדינות זרות היוצאים להגנת הנשדדים. כמובן גם הם אינם מרימים נשק נגד השודדים, ובכל-זאת הם מותקפים על ידי השודדים כמו המוחים הפלסטינים. ושוב חיילי צה"ל, האמורים להגן על ביטחונם של הישראלים, לא מרגישים בסתירה הנוראית כאשר הם תוקפים ישראלים, עליהם הם אמורים להגן. איזו שטיפת מוח צריך לעבור החייל הישראלי העושה זאת?!
   וקשה לראות איך העולם שותק. אזרחי ארה"ב וארצות אירופה שבאו להגנת הפלסטינים, כבר נפגעו בבילעין ובמקומות אחרים. אזרחים מארה"ב ובריטניה נרצחו בשטחים, ובכל זאת מדינות אלו מסרבות לבוא חשבון עם ישראל.
כל מה שנשאר לתושבים הפלסטינים מבילעין ומקומות נוספים בשטחים,  הסובלים מהתעללות צה"ל, הוא לסמוך על ישראלים ואזרחי מדינות חוץ, שמצפונם מציק להם נוכח הזוועות האלה, ותוך סיכון חייהם הם יוצאים להגנה לא-אלימה על קורבנות הכיבוש הישראלי.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה